• Facebook
  • Twitter
  • RSS

S kreativnimi odnosi z javnostmi do večje učinkovitosti

Najuspešnejše akcije odnosov z javnostmi so tiste, ki stavijo na kreativnost ter vključujejo bogate vsebine in družbene medije, kaže nova raziskava spletnega portala The Holmes Report.

Foto: dreamstime

V svojem poročilu »Globalni indeks kreativnosti 2013« portal The Holmes Report analizira trende v odnosih z javnostmi ter dela in zmagovalce iz več kot 25 tekmovanj in nagrad za odnose z javnostmi po vsem svetu. Kot kaže letošnje poročilo, so se v zadnjem letu manjše, butične agencije za odnose z javnostmi izkazale za učinkovitejše od svojih večjih konkurentk. Rezultati analize kažejo na pomen »močne kreativne ideje, ki jo podpira privlačna vsebina, ki sproži angažma.« V središču vsake najkreativnejše akcije odnosov z javnostmi so bili digitalni in družbeni mediji, ki so pospešili zavedanje o blagovni znamki, s tem pa poskrbeli tudi za pozitivne poslovne rezultate.

Arun Sudhaman, izvršni urednik portala The Holmes Report, pravi, da odnosi z javnostmi niso več »izložbe in sijoči podvigi«, saj kreativni programi odnosov z javnostmi, v ospredju katerih so velike ideje, omogočajo PR-agencijam, da ustvarjajo relevantne in merljive izide, ki odsevajo v realnih poslovnih prihodkih njihovih naročnikov.

Najboljša akcija odnosov z javnostmi v zadnjem letu je bila »Eksperiment s škratom« (»Gnome Experiment«) nemškega proizvajalca tehtnic Kern & Sohn, ki so jo razvili v sodelovanju z agencijo Ogilvy PR London. Prejela je kar dvakrat več točko kot akcija odnosov z javnostmi družbe P&G ob londonskih olimpijskih igrah in turistična kampanja latvijskega mesta Ventspils.

Med agencijami je prvo mesto na lestvici globalnega indeksa kreativnosti zasedla agencija Ogilvy PR, na drugem mestu je Ketchum, na tretjem pa Weber Shandwick, ki je bila lani vodilna na lestvici.

V razvrstitvi, ki točke agencij primerja glede na število zaposlenih, se je izkazalo, da so butične PR-agencije bolj kreativne od PR-mrež. Pri tem vodi britanska agencija Unity, ki ima kar dve akciji med petnajstimi najkreativnejšimi, in sicer pobudo izmenjave oblačil »Shwooping« britanskega trgovca Marks & Spencer, ter akcijo R UV Ugly za britansko dobrodelno organizacijo za raziskave raka (Cancer Research UK), ki je opozarjala na nevarnosti pretirane uporabe solarijev.

 

Vir: Warc