• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Grayling z ambicioznimi načrti za nadaljnji razvoj

Mednarodno podjetje za odnose z javnostmi Grayling, ki ima trenutno 53 pisarn v šestindvajsetih državah, tudi v Sloveniji, je razkrilo ambiciozne načrte razvoja blagovne znamke, temeljne ponudbe in strategije rast podjetja. Nove zaveze podjetja odsevata tudi prenovljen, barvit logotip in spletna stran.

Novi logotip Graylinga.

Podjetje Grayling bo v vseh 53 pisarnah po svetu, od ZDA, Evrope, do Bližnjega vzhoda in Azije, še naprej zagotavljalo komunikacijske storitve ter jih okrepilo z rešitvami, temelječimi na analizi velikih količin zbranih podatkov, hitrimi rešitvami in tehnologijo.

»Komunikacijsko svetovanje je postalo zelo tehnološki proces,« je ob najavi temeljitih sprememb v Graylingu povedal njegov globalni direktor Pete Pedersen. »Uspešna podjetja prihodnosti bodo obvladovala velike količine podatkov in bila sposobna razbrati ključna sporočila, s pomočjo katerih bodo lahko oblikovala najboljše in zmagovalne kampanje za svoje naročnike,« je med drugim izjavil Pedersen.

Grayling že sedaj uporablja paleto sofisticiranih platform za analizo podatkov, vključno z lastnimi patentiranimi orodji. Kot so sporočili iz Graylinga, jim na ta način zbrana spoznanja omogočajo pripravo rešitev za kompleksna vprašanja s področja oblikovanja javnih politik, zagotavljanja pozornosti potrošnikov, izboljšanja korporativnega ugleda in povezovanja z deležniki na nove načine.

Grayling je pomemben igralec v Evropi in na Bližnjem vzhodu, z novostmi pa bo še povečal vlogo v Združenih državah Amerike. Pet pisarn DutkoGrayling se bo preimenovalo v Grayling in postalo del skupnih operacij, Atomic (agencija v lasti Graylinga) pa bo v skladu s potrebami naročnikov deloval skupaj z Graylingom.

 

Novi logotip Graylinga.
Pete Pedersen, globalni direktor družbe Grayling.