• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Heineken razvil pametno steklenico

Pametna steklenica, ki so jo razvili strokovnjaki podjetja Heineken in amsterdamske agencije Tribal DDB, se odziva na dražljaje okolice in ob tem vibrira.

 Živimo v svetu, kjer vsi izdelki postajajo »pametni«. Imamo pametne telefone, televizije, table, mize … Heineken je razvil tudi pametno steklenico – prvo steklenico, ki se odziva na gibanje, zvoke in svetlobne dražljaje v bližnji okolici. Prejšnji teden so jo predstavili na milanskem Tednu oblikovanja Design Week 2013.

Pametna steklenica, ki ob zaznavi gibanja, svetlobe in zvokov zavibrira, je eden izmed izdelkov, ki jih Heineken razvija v sklopu projekta Heneken's Lounge of the Future, ki je strokovnjake podjetja in oglaševalsko agencijo Tribal DDB Amsterdam spodbudil, naj razvijejo nov koncept nočnih klubov.

Steklenica, ki naj bi bila del zabave prihodnosti, naj bi bila »aktivna« le, ko jo potrošnik drži v rokah. Če stoji na mizi, miruje. Izdelek je še vedno v fazi prototipa, saj Heineken še išče smotrnost lansiranja na trg.

Projekt je ekipa, ki so jo sestavljali zaposleni v Heinekenu in agenciji Tribal DDB, razvijala kot startup. Inovativni projekt je do predstavitve na oblikovalskem sejmu nastajal 10 tednov.

Vir: popsop.com