• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Magdalena vabi k prijavi del in predstavlja kreativne brife

15. festival kreativne komunikacije Magdalena, ki bo potekal med 9. in 12. majem v Mariboru, že vabi k prijavi del.

Mednarodni festival Magdalena, ki je namenjen oblikovalcem, ilustratorjem, animatorjem in kreativcem po poklicu ali duši, ki so mlajši od 30 let, vabi k prijavi oblikovalskih in komunikacijskih del. Prijavljena dela se bodo za nagrade potegovala v štirinajskih kategorijah. Najboljši bodo nagrajeni z zlatimi modrci.

Poleg klasičnega tekmovanja organizatorji vsako leto skupaj s partnerji pripravijo tudi kreativne brife in mlade ustvarjalce spodbudijo k usmerjenemu ustvarjanju in potegovanju za nagrade.

Letošnja kreativna brifa sta sledeča:

BROKULA&Ž

Hrvaška oglaševalska agencija Bruketa&Žinić OM je ustvarila lastno znamko »BROKULA&Ž«, ki podpira lokalni trg in s svojo proizvodnjo ne škoduje našemu planetu. Gre za organska oblačila, ki ugajajo našim očesom in kar je najpomembnejše, naši koži. Od tekmovalcev se zahteva, da ustvarijo kampanjo, ki bo poskrbela, da bo znamka BROKULA&Ž uspešno »klila na digitalnih poljih«. Zmagovalec briefa pa bo kar za tri mesece odšel na delo/izobraževanje v to mednarodno priznano agencijo, ena njegovih prvih nalog pa bo, da zmagovalni projekt tudi oživi.

Free the water

Razpis »Free the water« je nastal v sodelovanju s podjetjem TAM-TAM in ki si prizadeva za prepoved podeljevanja koncesij, ki naj bi vodile v privativizacijo oskrbe z vodo. Tekmovalci morajo ustvariti zunanje plakate, ki opozarjajo na svoboden dostop posameznika do vode in zvišujejo javno ozaveščanje o projektu »Free the water«. Glavni cilj je soglasno sprejetje zakona o prepovedi podeljevanja koncesij v vodnem sektorju. Zmagovalni plakati bodo objavljenih na oglasnih mestih TAM- TAM.