• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Gigodesign ustvaril znamko ustekleničene vode za na vsako mizo: Namizo

Gigodesign je za Hotel Sava Rogaška ustvaril novo znamko ustekleničene vode Namizo ter zanjo oblikoval celostno grafično podobo.

Hotel Sava Rogaška je želel posedovati svojo lastno ustekleničeno vodo, ki bi bila namenjena distribuciji v gostinskih in hotelskih obratih. K sodelovanju so povabili Gigodesign, ki je moral ustvariti novo blagovno znamko in vse spremljajoče komunikacijske elemente. Ustvarili so blagovno znamko Namizo.

Smernice za razvoj tržne znamke so bile »kakovost vode in neomadeževanost okolja, v katerem izvira, njen pomen za zdravje in dejstvo, da je voda nepogrešljiv, a hkrati diskreten del vsakega omizja,« so povedali v Gigodesignu. To, da kakovostna voda sodi na vsako mizo, sporoča tudi ime vode – Namizo sodi na vsako mizo.

Ekipa, ki je zaslužna za vzpostavitev znamke in celostne grafične podobe:

  • vodenje projekta: Maja Matijaševič, Tanja Mezga

  • zasnova tržne znamke in komunikacije: Primož Mahne

  • embalaža: Luka Stepan

  • CGP in produktna grafika: Blaž Medja

  • oblikovanje tržnih komunikacij: Tibor Kranjc