• Facebook
  • Twitter
  • RSS

NIVEA z novo celostno grafično podobo

Podjetje Biersdorf je za svojo blagovno znamko NIVEA pripravila embalažo v prenovljeni podobi.

Že leta 1924 je simbol blagovne znamke NIVEA postala njena krema, pakirana v modri pločevinasti posodici. Beiersdorf je pri oblikovanju nove Nivejine podobe izhajal prav iz nje. Izdelki NIVEA bodo v novi minimalistični embalaži na prodajne police prišli že januarja.

Vpliv okrogle modre pločevinaste posodice se odraža na vseh nivojih osvežene celostne grafične podobe blagovne znamke. Logotip je tak, kot bi pločevinasto posodico gledali s ptičje perspektive, zaobljeni pa so tudi robovi embalaže, ki jo krasi kombinacija modre in bele barve.

S prenovljeno grafično podobo želi NIVEA tudi povezati izdelke različnih izdelčnih skupin, ki so zaradi svoje raznolikosti povzročil nekonsistentnost blagovne znamke.