• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mercedes-Benzu rdeča pika za naročnika leta

Organizatorji oblikovalskih nagrad rdeča pika (red dot) so na letošnji slavnostni podelitvi v Berlinu podelili nemškemu proizvajalcu avtomobilov Mercedes-Benzu nagrado za naročnika leta, s čimer so mu priznali inovativnost njegovih tržnokomunikacijskih rešitev.

»To je za nas in za naše kreativne agencije veliko priznanje, še posebej po letu intenzivnega, a tudi uspešnega dela,« je ob tem povedal Anders Sundt Jensen, vodja komuniciranja blagovne znamke v družbi Mercedes-Benz Cars.

Kot je k temu dodal dr. Peter Zec, pobudnik in direktor oblikovalskih nagrad rdeča pika, Mercedes-Benz že dolgo velja za vrhunsko globalno blagovno znamko, tako zaradi svoje edinstvene zgodovine kot tudi poguma pri vzpostavljanju novih standardov kakovosti s konsistentnim samozavestnim produktnim oblikovanjem.

»Tudi v svojem komuniciranju je Mercedes-Benz ostal zvest svojemu motu – najboljše ali nič,« pravi Zec. 

 

www:  red-dot.org