• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Diet Coke z grafično prenovo embalaže

Coca-Cola bo prvič po dobrih petih letih preoblikovala embalažo svoje lažje različice kokakole – Diet Coke.

Grafična zasnova pločevike lahke kokakole, ki jo je zasnoval Turner Duckworth za posebno edicijo, bo odslej klasičen videz t. i. »Diet Coke«. (Foto: lovelypackage.com)

Pločevinke te pijače, ki je na komunikacijskem nivoji zadnja leta vse tesneje povezana z idealom modernega in modnega, bodo obdržale grafično zasnovo, ki je bila zanje zasnovana lani v sklopu posebne edicije, ki jo je oblikoval Turner Duckworth. Coca-Cola je namreč prepričana, da je ta videz pločevinke bolj moden in tako uspešneje nagovarja svojo ciljno skupino.

Coca-Cola je v preteklosti večino svojih marketinških aktivnosti izvajala v začetku leta, ker pa je njena lahka kokakola leta 2010 prvič postala manj priljubljena od lahke različice Pepsijeve pijače, je podjetje v zadnjih dveh letih aktivno tudi v drugi polovici leta. Diet Coke je v prvi polovici letošnjega leta aktivno participirala v modnem in prestižnem svetu – predvsem s sodelovanjem na prireditvah, kot so podelitev oskarjev in njujorški teden mode.

 

Vir: adage.com