• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Alla Luigi, Magea in Gogix – nove zvezde četrte sezona projekta Štartaj Slovenija

Decembra 2019 se je zaključila 4. sezona projekta Štartaj Slovenija, ki ga soustvarjajo v skupini Formitas. Skupaj s partnerjema Spar Slovenija in Pro Plus podpirajo mlade podjetnike na njihovi poti od ideje do police. Pravijo, da znajo prepoznati potencial podjetniških idej, zato s svojim znanjem pomagajo razvijati celostno podobo izdelkov slovenskih podjetnikov na začetku svoje poti.

Med projekti, ki so se jih lotili v 4. sezoni, so blagovne znamke Alla Luigi, Magea in Gogix, pri oblikovanju embalaže pa so sodelovali tudi podjetniki sami. »Ne glede na to, da so podjetniki relativno neizkušeni, so zelo navezani na svoj izdelek in so zato še bolj vpleteni v sam kreativni proces. Preden začnemo s prvimi koncepti in oblikovanjem, skupaj pregledamo konkurenco, prodajno mesto konkretne izdelčne skupine in se pogovarjamo o tem, komu so izdelki namenjeni, določimo ključne ciljne skupine in analiziramo njihov način razmišljanja. Vse pomembne ugotovitve zapišemo v 'brief', kjer opišemo tudi, kaj je podjetnikom všeč, kakšen slog jim je blizu in s čim se najbolj poistovetijo. Iz vsega tega zapišemo zgodbo znamke, ki je za oblikovalsko ekipo ključna. Včasih se zgodi, da embalaža ni takšna, kot so si jo 'naslikali' v svojih mislih. Verjamemo, da prav zaradi moči, ki jo v sebi nosi zapisana zgodba, predlagano kreativo popolnoma začutijo in jo vzamejo za svojo. Kot pri vsakem odnosu med naročnikom in agencijo, je tudi tukaj pomembno zaupanje in le tako pridemo do tako dobrih rezultatov,« so v Formitasu povedali za MM. 

Za Luigija Petrello in njegovo ekipo, ki iz lokalnih sestavin pripravlja mesne in zelenjavne omake, so v Formitasu pripravili celostno grafično podobo in ime izdelka. Italijanski recept in Luigijev kuharski navdih so združili v imenu Alla Luigi. Tako kot pri imenu so tudi pri oblikovanju embalaže Luigija postavili v prvi plan in gradili zgodbo blagovne znamke na osebni ravni. Na embalažo so umestili fotografijo Luigija in njegove mame ter z označevalci prikazali glavne razlikovalne prednosti izdelka: omake so ročno pripravljene po receptu Luigijeve mame, so brez konzervansov in iz mesa slovenskega porekla. 

V to smer so zapeljali tudi embalažo in ime magnezijeve kreme Magea ter poučne sestavljanke Gogix. V imenu kreme Magea se združujejo naravne sestavine in kemični element magnezij. Tako kot sestavine je prečiščena in minimalistična tudi embalaža, ki z barvo nakazuje hladilni učinek zaradi naravnih eteričnih sestavin. Prenovljena embalaža sestavljanke Gogix s tehnično sliko prikazuje 3D model ter mlade in starejše sestavljavce vabi v svet konstrukcij.