• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novoletna darila slovenskih agencij – Internavti, April 8 in Publicis Groupe

V drugem delu serije prispevkov o novoletnih darilih agencij predstavljamo naslednje tri, ki tudi na ta način izražajo svoj pogled na kreativnost oziroma kreativno delo.

Internavti in tradicionalni poklon oglaševalskim legendam

»Ker kreativnost v veliki meri poganja kofein, pri Internavtih že tretje leto zapored svoje partnerje in sodelavce presenečamo z »limited edition« skodelicami, ki nastajajo v sodelovanju s Polonopolono. S skodelicami se vsako leto poklonimo eni od oglaševalskih legend. Leeju Clowu in Davidu Ogilvyju se je na »polici slavnih« tako letos pridružila Shirley Polykoff, pionirka oglaševalske industrije, ki je s svojimi oglasi sprožila kulturno revolucijo, sebi pa tlakovala pot med oglaševalske zvezde. Zato si vsekakor zasluži svoje mesto na naši skodelici in nam pomaga, da užijemo prepotrebno dozo stimulacije in inspiracije, vsakič, ko si pripravimo kavo ali čaj.«

Publicis Groupe in vpliv estetike na civilizacijski razvoj

»Usmerjenost Publicis Groupe v učinkovitost in strokovnost se odraža tudi v darilih. Že nekaj časa ob različnih priložnostih podarjamo knjige, relevantne naši filozofiji in delu. Naša stalnica je navdihujoča »It's not how good you are, it's how good you want to be« legendarnega Saatchijevca Paula Ardena. Letošnja novoletna inspiracija je izjemno razmišljanje dvojice Sagmeister & Walsh o vplivu estetike na civilizacijski razvoj v knjigi »Beauty« z istoimenske globalne razstave, s katero dokazujeta teorijo, da je človek po naravi nagnjen k estetiki, da se ob njej boljše počuti in da ta posledično dviguje kakovost življenja – od urbanizma, arhitekture, industrijskega dizajna, mode, grafičnega dizajna, vseh vrst onesnaževanja, vsesplošne urejenosti ... Sicer pa sta obe del naše agencijske knjižnice.«

April 8 in pomen vrednotenja

»Naša novoletna kreativa je letos zasnovana okrog zgodbe vrednotenja. Ker se že dlje časa sprašujemo, koliko je naše delo v resnici vredno, je bil že skrajni čas, da dobimo tudi odgovor. Zato smo zasnovali kampanjo, s katero bomo našim naročnikom omogočili, da za naše delo plačajo toliko, kot (O)CENIJO sami. (Več o kampanji na www.april8.si.)Duhu te kampanje sledijo tudi naša novoletna darila, ki našim poslovnim partnerjem polagajo na srce: (O)CENITE SVOJE LETO. KuliDAR 2020 je zbirka pisal, s katerimi bodo ocenjevali vse, kar se jim bo zdelo potrebno oceniti ter si beležili dela, dogodke, dejanja in ljudi, ki jih cenijo. Naj bo kuliDAR 2020 vsem prijazen opomnik, da (O)CENIJO vsak dan in mesec leta, ki je pred nami.«