• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Facebook odslej FACEBOOK

Pri tehnološkem velikanu Facebooku poudarjajo, da bo prenova matičnega podjetja in aplikacije potekala ločeno. Osnovni namen prenove je jasnejša ločitev članic Facebookove »družine aplikacij«, med katerimi sta tudi WhatsApp in Instagram.

Facebook se je za prenovo blagovne znamke odločil v precej »viharnih« časih, ko so vedno glasnejši tisti, ki zaradi njegove moči zagovarjajo razbitje tega velikana na več manjših družb. Nekaj podobnega je leta 2015 storil že Google, ko je matično podjetje preimenoval v Alphabet. Njegov veliki tekmec in drugi predstavnik »digitalnega duopola« imena družbe sicer ni spremenil, je pa po novem njeno ime zapisano z velikimi tiskanimi črkami.

»Namen prenove  blagovne znamke podjetja je jasnejša ločitev med posameznimi produkti. Predstavljamo novo celostno grafično podobo (matičnega, op. p.) podjetja in s tem poudarjamo razliko med podjetjem Facebook in aplikacijo Facebook, ki jo bomo znamčili ločeno. S spremembo želimo učinkoviteje posredovati sporočilo o naši lastniški strukturi,« je na uradnem blogu podjetja zapisal Antonio Lucio, Facebookov direktor marketinga.

Mnenja strokovnjakov glede prenove znamke in predvsem časovnega okvirja so v soju zapletov v povezavi s transparentnostjo precej različna. Nekateri to vidijo kot odgovor oziroma protiudarec očitkom o monopolu, češ da velike črke pomenijo jasen NE morebitni ločitvi. Facebook po mnenju številnih še toliko bolj poudarja svojo »družino aplikacij«, ker ima sam Facebook precej težav (predvsem s prepočasno rastjo števila in aktivnostjo  uporabnikov, pri prihodkih se jim za zdaj lahko še smeje). Vlogo vlečnega konja sta tako prevzela Instagram in WhatsApp, z jasnim napisom (glej fotografijo) pa predvsem podaja Mark Zuckerberg jasno opozorilo, da se jima ne misli odpovedati.

Med odzivi na prenovo izstopa odgovor (spodaj) Jacka Dorseyja, ustanovitelja in direktorja Twitterja. Odgovor niti ni tako presenetljiv ob upoštevanju dejstva, da je Zuckerberg ob Twitterjevi napovedi ukinjanja političnih oglasov povedal, da po njegovem mnenju»v demokraciji zasebna podjetja nimajo pravice cenzurirati politikov ali novic.«