• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Slovensko oblikovanje na ogled v Parizu

Od 6. do 10. septembra 2019 bo v Parizu sejem Maison & Objet, ki se uvršča med vodilne svetovne dogodke s področja sodobnega oblikovanja, interierjev in sorodnih vsebin. Na dogodku, ki poteka v okviru pariškega tedna mode, bo svoje izdelke predstavljalo tudi šest slovenskih podjetij.

Udeležba na tovrstnih sejmih je pomembna za prepoznavnost in uveljavljanje slovenskih oblikovalcev v tujini, hkrati pa pomeni odlično izhodišče za spoznavanje oblikovalskih trendov, pregled konkurence in navezovanje poslovnih stikov, ki so v preteklosti že vodili v sklenitev konkretnih poslov. Tega se zavedajo tudi podjetja sama, saj se nekateri razstavljavci skupne predstavitve udeležujejo že od samega začetka. Med slovenskimi predstavniki bodo letos studio za industrijsko oblikovanje Asobi, pohištvena blagovna znamka Bernix Furniture Design, podjetje za notranjo opremo Donar, ki je tudi prejemnik dveh oblikovalskih nagrad Red Dot, Tapetništvo Luka Debevec, znano po blagovni znamki Kauch, TKC – Tehnološki konzultanski center z linijo izdelkov THESIGN in družinsko podjetje 3S Design. 

Slovenska predstavitev bo potekala pod okriljem javne agencije SPIRIT Slovenija, ki tovrstno predstavitev na tem sejmu organizira že četrtič.Letos so skupinski nastop slovenskih podjetij še nadgradili z individualnimi poslovnimi srečanji z oblikovalskimi studii, dizajnerskimi trgovinami, notranjimi oblikovalci in arhitekti tako na sedežih podjetij kot tudi na samem sejmišču. Pripravili so tudi promocijsko brošuro v elektronski obliki in na slovenskem razstavnem prostoru organizirali sprejem za tujo poslovno javnost. Poleg tega Center za kreativnost, ki deluje pod okriljem Muzeja za arhitekturo in oblikovanje (MAO), v sklopu skupinske predstavitve organizira razstavo Odprti smo! z izborom pohištva iz novejše produkcije slovenskih oblikovalcev in neodvisnih proizvajalcev pohištva. »Razstava Odprti smo! želi predstaviti nekatere od najbolj svežih in najpametnejših izdelkov slovenskega oblikovanja. Je tudi 100 % slovenska, kar pomeni, da so vse sestavine visokokakovostne in lokalnega izvora. Oblikovanje za užitek, oblikovanje za življenje … oblikovanje, ki ga je vredno kupiti,« pojasnjujejo avtorji razstave.