• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Natečaj: ideje za novo življenje steklenic

Steklarna Hrastnik in Muzej za arhitekturo in oblikovanje v sklopu bienala oblikovanja BIO 26 razpisujeta natečaj #GlassRepurpose. Izziv za udeležence je predstaviti idejo drugačnega namena uporabe zavrženih steklenic. Prva nagrada je tisoč evrov, natečaj pa je odprt do 30. septembra 2019.

Natečaj se tematsko povezuje z aktualno temo bienala, torej informacijami in kako z njimi upravljamo, jih odpiramo javnosti, obdelujemo in oblikujemo. Ker pa so tudi izdelki iz stekla nosilec informacij in ker je Steklarna Hrastnik družbeno odgovorno podjetje, organizatorji postavljajo vprašanje: kaj se zgodi s temi izdelki – nosilci informacij –, ko je njihov prvotni namen uporabe končan in življenjski cikel izdelka zaključen? Kakšno ponovno vrednost oziroma informacijo lahko ustvarimo z že uporabljeno steklenico?

Udeležence natečaja pozivajo k temu, da razvijejo idejo drugačnega namena uporabe  zavrženih steklenic in jo predstavijo v do 30 sekund trajajočem videoposnetku ali na avtorski fotografiji. Prijavljena dela bo ocenjevala tričlanska strokovna žirija, v kateri so Matevž Čelik Vidmar (MAO), Mateja Š. Dimic (Steklarna Hrastnik) in Erika Oblak (Ekologi brez meja).

Več o natečaju in prijavi si lahko preberete tukaj.