• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Rdeča pika« in steklenica s farmacevtskim pridihom

Futura DDB je zadnjo izmed oblikovalskih nagrad Red Dot prejela za oblikovanje embalaže za blagovno znamko gina Monologue. Njen avtor je Žare Kerin, oblikovalec in kreativni direktor v agenciji Futura DDB, ki je s tem prejel že deseto »rdečo piko«. Z njim smo se pogovarjali o ustvarjanju nagrajenega projekta. Prepričan je, da le s celovitim pristopom izdelek dobi svoj značaj.

V Futuri so oblikovali steklenico, potisk in kartonast tulec za steklenico. Samo steklenico so izdelali v steklarni Hrastnik. »Želja Tomaža Kavčiča, avtorja recepta za gin Monologue, je bila, da bi embalaža imela malo farmacevtskega pridiha. Zato sem pri oblikovanju steklenice pazil, da ima zelo preprosto obliko in se dobro »prime« v roko. Pomembno vlogo ima tudi steklen zamašek, saj dopolnjuje ta farmacevtski vtis. Steklenico so v Steklarni Hrastnik izdelali iz zelo čistega stekla, nanj smo odtisnili dekor, ki ravno tako temelji na enostavnosti in tipografski urejenosti. Posebnost na steklenici je prosojen žajbljev list na zadnji strani, saj ga s sprednje strani zaradi tekočine v steklenici vidimo močno povečanega,« je za MM povedal Kerin.

Poudarja, da so mu pri delu največkrat v spodbudo naročnikove ambicije in tako je bilo tudi tokrat. Zase sicer pravi, da rad dela na različnih projektih, najpomembnejša pa mu je ravno ambicioznost naročnika. »Projekt mora biti tudi celostno zasnovan – v našem primeru to pomeni, da nismo oblikovali le etikete za predizbrano steklenico, ampak smo steklenico oblikovali, izdelali, prav tako zamašek, ter oblikovali potisk in kartonasti tulec za steklenico. Samo s celovitim pristopom lahko izdelek dobi svoj značaj in razlikovanje med konkurenčnimi izdelki,« je prepričan Kerin.