• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ugledna mednarodna oblikovalska založba opazila delo slovenske študentke

Embalaža za brezalkoholno pijačo #bau-bau Maruše Rimc, študentke Akademije za likovno umetnost Univerze v Ljubljani, se je uvrstila med najboljše kreativne rešitve na natečaju New Talent 2020 newyorške založbe Graphis.

V okviru e-novičnika New Talent, ki ga ureja založba Graphis, specializirana za izdajo knjig in revij s področja grafičnega oblikovanja, so svoje kreativne rešitve prispevali študenti z vsega sveta. Med njimi je bila tudi Maruša Rimc, ki se je spopadla z izzivom, kako brezalkoholno pijačo z imenom #bau-bau približati mlajši populaciji. 

Blagovna znamka #bau-bau je po besedah Rimčeve prepoznavna po skorajda »obskurnih« okusih, ki jih je težko ločiti med seboj.  Da bi ponazorila izbrane okuse (in občutke ob pitju), je posamezne pločevinke naslovila s »Flutter« (»Frfotajoče«) in »Yummy« (»Slastno«). Projekt je nastal pod mentorstvom profesorja Eduarda Čehovina. Kot je za MM pojasnil Čehovin, je tokrat sploh prvič, da je slovenski oblikovalski projekt objavljen v omenjenem e-novičniku.