• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vsi moramo opozarjati na #fastfoodnovice

Znani so zmagovalci mednarodnega natečaja za oblikovanje mestnega plakata Plaktivat, ki je bil tokrat posvečen krizi medijev. Na njem je sodelovalo 142 del iz tujine in Slovenije, žirijo pa so s kreativno rešitvijo »Odgovorni urednik« najbolj prepričali Ciril Trček, Matic Kozinc, Blaž Žnidarec, Zala Sajko, Damijan Penič in Medeja Kraševec iz agencije Luna\TBWA.

Namen 12. Plaktivata je bil opozoriti na medijske vsebine, ki degradirajo novinarstvo, in odpirati javno razpravo o tej problematiki. Zmagovalni plakat je žirijo najbolj prepričal prav s tem, da posameznike spodbuja k bolj kritičnemu spremljanju informacij, s katerimi strežejo  množični mediji. Avtorji s plakatom pozivajo prav vse, naj z uporabo ključnika #fastfoodnovica začnemo opozarjati na sporne medijske vsebine. »S pojavom družbenih medijev je vsak od nas postal kurator novic. Ali bolje rečeno odgovorni urednik, kar domiselno povzame zmagovalni plakat. Mi odločamo, ali bomo nepremišljeno delili hitro sproducirane novice. Ali jih bomo raje premišljeno označili s #fastfoodnovica in zagnali odgovorno gibanje, ki vodi do bolj zdrave družbe. Pa dober tek!«je o izbrani kreativni rešitvi zapisala strokovna komisija, v kateri so bili Robert Bohinec (Futura DDB), Petja Montanez (Publicis), Gregor Žakelj (VBG), Kristijan Andoljšek (Innovatif), Blaž Kocjančič (Internavti), Jelena Ličanin (Radio Študent) in Blaž Gregorin (TAM-TAM).

12. Plaktivat je pripravila družba TAM-TAM Inštitut v sodelovanju z Radiem Študent.