• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Najstarejša slovenska znamka obutve v novi podobi

Novo podobo blagovne znamke obutve Peter Kozina so oblikovali v sodelovanju z agencijo Pristop, ki je skupaj z njeno svetovalno družbo Indigo sodelovala tudi pri obsežnem projektu priprave nove strategije blagovnih znamk skupine Alpina.

Kot so zapisali na Pristopu sans serifna tipografija v logotipu Peter Kozina »sledi trendom urbane mode, ki je s svojo pojavnostjo primeren za aplikacijo na atraktivne nove vzorce ter matariale, ki jih bo z novimi kolekcijami pripravljala ekipa modne znamke Peter Kozina«.

Skupaj z monogramom se bo v prihodnje nadgrajevala skupaj s trendi, ki jih narekujejo modne smernice ženske in moške obutve. »Čiste linije, minimalistična pojavnost in kontrastne barve v celostni podobi ustvarjajo eleganten vtis. Monogram pa podobo nadgradi in ji hkrati pomaga reševati podpisovanje blagovne znamke tudi na najmanjših elementih,« o novi podobi pravijo v Alpini.

Kolekcija Peter Kozina se bo od konkurence ločila predvsem po udobju in funkcionalnosti

Blagovna znamka Peter Kozina, ki nosi ime po ustanovitelju tovarne obutve Peko, skupaj z blagovno znamko Peko nosi sporočilo več kot 110-letne čevljarske tradicije. V času velikega tržiškega trgovca je veljala za premijsko blagovno znamko ženske in moške elegantne in poslovne modne obutve iz kakovostnega naravnega usnja.

S prenovljeno podobo v Alpini že napovedujejo popolnoma novo kolekcijo modne obutve za jesen in zimo 2019/20, ki bo sledila globalnim modnim smernicam, upoštevajoč trende urbane mode, zanimivih vzorcev in materialov. »Kolekcija Peter Kozina bo trendovska in se bo od konkurence ločila predvsem po udobju in funkcionalnosti, saj razvoj obutve v Alpini temelji na udobnih kopitih in poznavanju ergonomskih zakonitosti stopal,« dodajajo v Alpini.