• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Festival Dani komunikacija v središče postavlja povezovanje

Hrvaški nacionalni oglaševalski festival Dani komunikacija je predstavil celostno grafično podobo. Zagrebška agencija Kofein je s svojo oblikovalko Klasjo Habjan zasnovala koncept »Festivala, ki povezuje«.

Ilustracija po pojasnilu agencije ponazarja dinamičnost festivala in misel, da s(m)o na festivalu vsi povezani ter da je le s tem mogoče premakniti svet komuniciranja in začeti s spremembami.

Od ključnih govorcev so zdaj organizatorji (Hevaško združenje oglaševalskih agencij oziroma HURA) napovedali Marka Earlsa, strokovnjaka za vedenjsko psihologijo in avtorja knjižne uspešnice »HERD: How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature« (»HERD: Kako z našo pravo naravo vplivati na vedenje množic«), Matta Biespiela, nekdaj direktorja razvoja blagovnih znamk pri McDonald'su, zdaj pa samostojnega svetovalca na področju znamčenja. In Yousefa Tuqana Tuqana, vodja oblikovanja in inovacij v svetovalnem podjetju Accenture Interactive.

Letos se program ne bo prekrival z našim SOF-om, saj bo v hotelu Lone v Rovinju potekal med 28. in 30. marcem 2019. Več o dogodku si lahko preberete tukaj.