• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Steklenica improvizacije na portalu Packaging of the World

Oblikovalski portal Packaging of the World, kjer svoje mesto najdejo najkreativnejše embalaže izdelkov, je izpostavil letošnjo celostno grafično podobo Jazz Kampa Kranj.

Ali lahko ljudje pripravijo plakat ali steklenico k improvizaciji? S tem vprašanjem se je spopadla kreativna ekipa Publicisa pri snovanju vizualne podobe festivala Jazz Kamp Kranj 2018. Tako kot pri jazzovski glasbi tudi njegova vizualna podoba temelji na improvizaciji in inspiraciji. Po dnevih priprav in testiranj je najprej začel improvizirati plakat v središču Ljubljane s pomočjo vetra in mimoidočih.

Kot je za MM povedala Publicisova umetniška direktorica Petja Montanez, se tudi dizajn za jazz steklenico premika z navdihom vetra, tako da lahko 'domišljijsko slišiš zvoke melodije'. »V naši različici za promocijo vinarjev kot sponzorjev festivala na Facebooku smo dodali zvok klavirja, ki sovpada z vetrom. Dizajn smo izpeljali iz osnovnega elementa plakata in ko stvari padejo same od sebe na pravo mesto, se vse poravna v nasmeh. Od ideje, izvedbe in lahkotnosti igre. »Jazzoom!« so rekli tudi na Packaging of the World. Kar nas nadvse veseli,« je povedala Montanezova.