• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vizitka kot toaletni papir

Zagrebška agencija Bruketa&Žinić&Grey se predstavlja z vizitkami, ki imajo po njihovih besedah tudi veliko uporabno vrednost.

Fotografije: Domagoj Kunić

Številne agencije in posamezniki svoje kreativne moči merijo tudi z izvirnostjo vizitk. Priznajmo si, da si večine vizitk ne zapomnimo. V kreativni ekipi agencije Brukete&Žinić&Grey pa pravijo ravno nasprotno. Gre namreč za vizitke, ki bodo za imetnike nepogrešljive tam, kamor gre še cesar peš.

»Navdih smo črpali iz dejstva, da je naša pisarna v nekdanji tovarni toaletnega papirja. Poleg tega imajo naše vizitke za razliko od številnih drugih tudi uporabno vrednost. Odzivi so zelo simpatični in polni smeha, ne glede na to, komu jih pokažemo. Vsak, ki jo dobi, je ne bo pozabil,« je za MM izjavila kreativna ekipa agencije – tekstopisec Andrej Gagić, kreativni direktor Davor Bruketa, oblikovalka Dragana Ileš in vodja produkcije Vesna Đurašin.

Prebrisano!