• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Globoko v knjigo

Na 10. natečaju za oblikovanje mestnega plakata Plaktivat je prvič v zgodovini tekmovanja zmagal prijavitelj iz tujine. Iranec Ata Mohammedi je žirijo prepričal z delom »Globoko v knjigo« (»Deep into the book«).

Natečaj z naslovom »Pusti knjigi, da te odpelje.« je potekal v sodelovanju z institutom za neprofitno komuniciranje Divja misel. Strokovno komisijo je najbolj prepričal plakat z naslovom »Deep into the book« avtorja Ate Mohammedija iz Irana.

»Zmagovalno delo na nevsiljiv in pozitiven način povabi k temi natečaja. Pri tem tako kot tudi dobra knjiga buri domišljijo gledalca oziroma bralca. Ker je aktualnost eden pomembnejših parametrov sodobnega oglaševanja, pa nas prav tako spodbuja, da na svoje obmorske ali gorske poletne počitnice vzamemo vsaj eno dobro knjigo. Ta bo našo glavo osvežila bolj kot globine morja ali veličine gozda,« je o izbiri zmagovalca povedal predsednik žirije Robert Bohinec, kreativni direktor v Futuri.

Poleg Bohinca so bili v žiriji še Petja Montanez (Publicis), Gregor Žakelj (VBG), Kristijan Andoljšek (Innovatif), Blaž Kocjančič (Internavti), Tina Popovič (Divja misel) in Blaž Gregorin (TAM-TAM).

 

 

Na natečaj je bilo skupaj prijavljenih 229 del. Med 123 prijavitelji jih je bilo 53 iz Slovenije, 70 pa iz tujine. Rešitve so prispele iz Slovenije, Irana, Turčije, Kitajske, Belgije, Hrvaške, Češke, Nemčije, Finske, Indije, Italije, Portugalske, Romunije, Rusije, Srbije, Ukrajine, Nizozemske, Litve, Šrilanke, Kolumbije, Kanade, Madžarske, Velike Britanije, Indonezije in Združenih držav Amerike.

 

 Zmagovalno delo lahko že opazite na ulicah in bo vse do konca septembra razstavljen na TAM-TAM-ovih plakatnih mestih po vsej Sloveniji.