• Facebook
  • Twitter
  • RSS

7,7 milijarde prenosov pozneje

Z novo celostno grafično podobo v pomlad koraka tudi podjetje Outfit7. Ob zgovornem mejniku 7,7 milijarde prenosov aplikacij in predstavitvijo nove mobilne igre so se po štirih letih odločili za prenovo blagovne znamke.

Novi logotip, ki je delo hišne ekipe, je za razliko od prejšnjega v celoti rdeče barve. Kot pravijo pri Outfitu7, so se za osvežitev odločili »z mislimi na uporabnike«, nova podoba pa naj bi tako bolje predstavljala samo podjetje. »Je preprosta, pogumna in jasna. Predstavlja tisto, kar nam daje moč. Želeli smo celostno grafično podobo, ki ponazarja našo kakovost. Novi logotip to prikazuje z ravnotežjem med drznostjo pisave in mehkimi robovi. Ekipa se je zelo zabavala pri ustvarjanju,« je povedal Helder Lopes, podpredsednik oddelka za oblikovanje in animacije.