• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Outstanding 2017: Izstopati kot flamingo med sivimi golobi

V središču celostne grafične podobe tekmovanja Outstanding, ki nagrajuje največje dosežke v zunanjem oglaševanju, je znani lik. Kot pravijo v agenciji Futura DDB, se flamingo na tem mestu ni znašel po naključju.

»V podobo letošnjega Outstandinga je priletel rožnati flamingo. Zanj bi sicer težko dejali, da se je v naših desnih hemisferah znašel po naključju, saj je bilo leto 2017 z njim nadvse močno obarvano. Videvali smo ga tako v urbanih izložbah kot tudi v slavnih bazenih Instagrama. Seveda pa zgolj aktualnost ni dovolj,« za MM pojasnjujeta Futurina kreativni direktor Robert Bohinec in umetniški direktor Robert Križmančič. Najboljše dosežke v slovenskem zunanjem oglaševanju bo ocenjevala strokovna žirija s predsednikom Tonijem Tomaškomna čelu. Žirija bo izbirala prijavljena dela v petih razpisanih kategorijah. In tu znova pridemo do flaminga.

»Postaviti smo ga morali v pravi kontekst oziroma kontrast, da bo lahko komuniciral najbolj izstopajoče primerke v zunanjem oglaševanju. Tiste izstopajoče primerke, ki so jih agencije skupaj z naročniki v korist blagovne znamke tako domiselno izkoristile, da so v mestnih središčih izstopali kot flamingo med pričakovanimi sivimi golobi,« pravita Bohinec in Križmančič ter dodajata, da tako barva flaminga kot tudi golobov organsko tvori barvno kodo Outstandinga.

Oustanding 2017 s podelitvijo nagrad bo 31. januarja 2018 v ljubljanski Operi.