• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Atlantic Grupa ima novo grafično podobo

Zagrebška kreativna agencija Señor je za družbo Atlantic Grupa pripravila osveženo grafično podobo. Agenciji je bil glavni vir navdiha kar ime družbe.

V agenciji pojasnjujejo, da vizualna identiteta črpa navdih iz imena in oblike Atlantskega oceana. »Ocean povezuje celini starega in novega sveta, tako kot Atlantic Grupa z rastjo spaja obstoječe in nove trge. Logotip skupaj z vizualno identiteto ponazarja obliko vala in s tem simbol moči, gibanja in odkrivanja novih obal,« pojasnjujejo v agenciji. Glavne vrednote podjetja (kreativnost, strast in rast) so navdih tudi za komunikacijo. Slogan »Ocean priložnosti« opisuje glavno obljubo podjetja, torej brezmejne možnosti za svoje zaposlene, partnerje in potrošnike.

K rasti in modernizaciji Atlantic Grupe sodi tudi vizualna podoba, ki sledi poslovnemu tempu, pravi Gabrijela Kasapović, direktorica korporativnih komunikacij v Atlantic Grupi. »Živimo in delamo v času hitrih sprememb, kot skupnost pa želimo biti v koraku s časom. Prilagoditi se želimo spremembam na trgu in narekovati trende. Vizualna identiteta izraža naše razmišljanje in nosi DNK podjetja.«