• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zlata Devetka

Oblikovalec Eduard Čehovin je na tekmovanju ameriške založbe Graphis osvojil zlato nagrado za logotip Devetke, blagovne znamke modne oblikovalke Tanje Devetak.

Kot je za MM povedal Eduard Čehovin, je imela naročnica pri kreativni rešitvi eno samo željo. Želela je izpostaviti število devet, ki izhaja iz njenega priimka. »Simbol oziroma znak Devetka je sodobna različica števila devet. Izraža del njenega zelo specifičnega oblikovalskega pristopa. Črni okvirček je ostal prazen, da ga lahko vsakič zapolni z izpisom imena posamezne kolekcije,« pojasnjuje Čehovin.

Nagrajeno delo bo objavljeno tudi v publikaciji Graphis Logo / Letterhead 9, kar je že enaindvajseta objava Čehovina v publikacijah omenjene založbe. Graphis od leta 1944 skrbi za predstavitev in promocijo izjemnih del na področju grafičnega oblikovanja, oglaševanja, fotografije, umetnosti in ilustracije.