• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Dokaz uspešnosti prepogosto zapostavljenega medija«

Revija Lürzer's Archive, specializirana za izstopajoče dosežke v oglaševanju, je izdala knjigo dvesto najboljših oblikovalcev embalaže na svetu. Na naslovnici nove izdaje je izpostavljeno delo zagrebške kreativne agencije Señor.

Posebna izdaja Lürzer's Archiva 200 vključuje najboljše oblikovalce embalaže na svetu. V njej so objavljeni oblikovalci in njihove dosežki iz več kot 40 držav. »Običajno nas povezujejo s »super« kampanjami. Tudi zato sem vesel, da smo del izbora, ker gre za dokaz kreativnega pristopa k embalaži. Na embalažo gledamo kot na odličen medij na prvi liniji komunikacije s potrošnikom,« je za MM povedal Vanja Blumenšajn, glavni kreativni direktor v agenciji.

Embalažo »Iskrena vina« je agencija ustvarila za hrvaško vinarno Matković. S sloganom »Iskrena vina za iskreno ljubezen« sta tako vinarna kot agencija izrazili podporo zagrebški paradi ponosa. »Pristop je poleg številnih domačih in tujih nagrad pripomogel k veliki rasti prodaje brez kakršnih koli dodatnih naložb v promocijo. Jemljemo ga kot potrditev uspešnosti tega pogosto krivično zapostavljenega medija,« dodaja Blumenšajn. V pripravi je že nova (tretja) izdaja Iskrenih vin, s katero želijo ponovno nasmejati občinstvo in nadaljevati z uspešno platformo.