• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na natečaju Steklarne Hrastnik zmagal belgijski industrijski oblikovalec

Steklarna Hrastnik je skupaj s poljskim dekoraterjem DekroGlass in londonsko medijsko hišo Paragraph Publishing organizirala mednarodni oblikovalski natečaj, v okviru katerega so iskali inovativne ideje oziroma rešitve za standardne steklenice lastne kolekcije High Class. Prijavilo se je 81 oblikovalcev iz 14 držav, med katerimi so izbrali tri zmagovalce.

Zmagovalna steklenica avtorja Maxa Steffena iz Belgije.

Devetčlanska komisija strokovnjakov iz oblikovalske panoge je izbrala tri zmagovalce. Na prvo mesto se je uvrstil Max Steffen iz Belgije, na drugo Adam Klein iz ZDA in na tretje Marino Funakoshi iz Japonske. Max Steffen, zmagovalec natečaja, je o kreativni zamisli za zmagovalno steklenico povedal, da je navdih našel v elementih sloga Art Deco. Največja vrednost steklenice je v njeni preprostosti, a jo odlikuje vrhunski videz, ki dopušča nadgradnjo in prilagajanje željam naročnikov z dodajanjem dekorja, so pojasnili v steklarni.

Kot pravi Ivan Vućetić, direktor marketinga in prodaje v Steklarni Hrastnik, je uspeh končnega izdelka v premijskem segmentu na policah v 80 odstotkih odvisen od embalaže. Zato je po njegovih besedah za zmagovalni končni izdelek poleg inovativne in tehnično dovršene steklenice ključno partnersko sodelovanje z oblikovalci, dekoraterji in proizvajalci zamaškov.

Nagrade je Steklarna Hrastnik podelila v zadnjem tednu marca na konferenci World Whiskey v Londonu, ki se je po njihovih navedbah udeležijo vsi pomembni deležniki iz industrije žganih pijač.