• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zmagovalec 7. Plaktivata je Nal Klemen

Med 120 prispelimi deli iz 10 držav je žirijo Plaktivata, družbeno-odgovornega projekta za oblikovanje mestnega plakata najbolj prepričal absolvent Akademije za likovno umetnost in oblikovanje Nal Klemen. Ta s svojim mestnim plakatom ponazarja, kako smo vsi ujeti v zapleteni labirint potrošništva in kako zelo se moramo potruditi, da sploh spoznamo alternativo in najdemo izhod.

»Ko smo izbirali zmagovalca Plaktivatovega natečaja na temo alternativ potrošništvu, se je izkazalo, da je težko vzpostaviti distanco do izbrane teme, vseprisotnega potrošništva. Tudi prijavljena dela so v večji meri prikazovala težave, ki jih potrošništvo prinaša, kot pa njegove alternative. Kot da smo vsi skupaj tako vpeti v potrošništvo, da nam je težko videti alternative. Zato smo nagradili delo, ki to ponazarja na najboljši način,« žirija pojasnjuje izbiro zmagovalnega dela projekta, ki nagovarja k razmisleku o čezmernem potrošništvu ter spodbuja k uporabi alternativnih oblik oskrbe z dobrinami.

Tomaž Drozg, direktor TAM-TAM-a in pobudnik projekta, ki je tokrat potekal v sodelovanju Slovensko fundacijo za trajnostni razvoj Umanotera, pravi, da je bila tema projekta po odzivu sodeč zelo aktualna. »Tema 7. Plaktivata je bila vse prej kot lahka, zato smo še toliko bolj veseli in ponosni, da smo prejeli kar 120 del, projekt pa se je prvič tudi internacionalizirali – dela smo namreč prejeli iz kar desetih držav. Poleg Slovenije so to še Kitajska, Poljska, Rusija, Bolgarija, Bolivija, Hrvaška, Mehika, Ekvador in Nemčija!«, je zadovoljen Drozg. 

Žiriji je tokrat predsedoval Gal Erbežnik (Zavod za misli in besede), pridružili pa so se mu tudi Ana Ivandić (Edition Digital), Matija Kocbek (Pristop), Tine Lugarič (Luna\TBWA), Miha Bevc (bPCS), Gaja Brecelj (Umanotera) in Tomaž Drozg (TAM-TAM).