• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nagrade Red Dot: Blagovna znamka leta 2016 je Audi

Žirija za nagrade Red Dot na področju oblikovanja komunikacije je naziv blagovne znamke leta 2016 podelila nemškemu proizvajalcu avtomobilov Audi. Podjetje je namreč letos prejelo dve veliki nagradi Red Dot in še šestnajst drugih »rdečih pik«, naziv blagovne znamke leta pa ji je sicer pripadel četrtič.

Organizatorji tekmovanja Red Dot pravijo, da je Audi žirijo za oblikovanje komunikacije (Communication Design) navdušil z inovativnimi rešitvami, nagrado pa si je zaslužil predvsem s kakovostjo oblikovanja in ustreznim sprejemanjem odločitev pri upravljanju blagovne znamke, ne glede na to, ali je plod dela zunanjih agencij ali strokovnega znanja znotraj podjetja.

Štirje obroči kot sinonim uspeha blagovne znamke

»Identiteta blagovne znamke Audi je nezamenljiva. Vsakdo, ki vidi štiri obroče, jih poveže z avtomobili vrhunske kakovosti,« je povedal prof. dr. Peter Zec, ustanovitelj in izvršni direktor nagrad Red Dot, in dodal, da Audi s svojimi komunikacijskimi akcijami ne navdušuje le svojih kupcev, partnerjev in ponudnikov storitev, temveč tudi žirijo Red Dot.

Na zaključni prireditvi, ki bo 4. novembra v Berlinu, bo Audi naziv blagovne znamke leta prevzel od lanskega zmagovalca, proizvajalca zabavne elektronike LG Electronics.