• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kompetenčnemu centru za design management ugledna mednarodna nagrada

Kompetenčni center za design management, v katerem partnersko sodeluje devetnajst slovenskih podjetij, je prejel prvo nagrado ameriškega Inštituta za design management. Nagrade, ki so jih podelili v začetku tega tedna v Bostonu, so namenjene projektom in organizacijam, ki so z učinkovito uporabo oblikovanja in upravljanja z oblikovanjem dosegli vidne finančne rezultate, družbene ali okoljske izboljšave ali spremembe v kulturi organizacij.

Mojca Mihailovič (druga z leve) in Miha Klinar (skrajno desno) ob prevzemu nagrade.

Partnerstvo Kompetenčnega centra za design management, ki je na pobudo oblikovalske agencije Gigodesign nastalo leta 2012, sestavlja devetnajst slovenskih podjetij. Med njimi so na eni strani ponudniki oblikovalskih storitev (poleg Gigodesigna še studio IlovarStritar, Rdeči oblak in več manjših studiev), na drugi pa večja, mednarodno uspešna proizvodna podjetja (Adria Mobil, Intra Lighting, Seascape, SIP Šempeter, Konstrukcije Schwarzmann ...), ki v strateški uporabi oblikovanja vidijo priložnost za razlikovanje od konkurence, povečevanje dodane vrednosti svojih izdelkov in zaposlenih ter izboljševanje položaja na trgu.

»Priznanje na svetovni ravni je dobrodošla potrditev. Na eni strani tega, da smo z našim projektom tudi slovenskim podjetjem olajšali dostop do znanj, ki so v svetu eden ključnih dejavnikov konkurenčnosti. Pa tudi, da je z odličnim sodelovanjem med podjetji in državnimi inštitucijami mogoče dosegati mednarodno pomembne presežke tudi v našem gospodarskem okolju. Predvsem pa je dobra spodbuda za razvoj področja v prihodnosti,« je povedal vodja kompetenčnega centra in partner v podjetju Gigodesign Miha Klinar.

Med letošnjimi nagrajenci so sicer tudi SAP Design & Co-innovation center, Philips Design, Artefacts in BCG Digital Ventures, med lanskimi pa ugledne znamke in podjetja, kot so Adobe, Volvo in Cadillac.

Kot še navajajo v kompetenčnem centru, o tem, kako pomembno lahko učinkovito upravljanje z oblikovanjem vpliva na poslovanje podjetij, priča tudi primerjava poslovnih rezultatov podjetij v partnerstvu med letoma 2012 in 2015. Za 70 odstotkov povečana dodana vrednost na zaposlenega, 245-odstotna rast neto zaslužka in 14 odstotkov več prihodkov podjetij so le nekatere številke, ki so prepričale tudi mednarodno žirijo. V tej so bili letos Casey Lehner (Nike), David Parsons (Xerox Corporation), Nelson Soken (Soken Consulting) in Hayley Woolford (The Wrigley Company Limited).