• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Epica uvaja veliko nagrado za oblikovanje

Ob svoji 30-letnici tekmovanje za oglaševalske nagrade Epica uvaja številne novosti, med katerimi je tudi podelitev nove, velike nagrade za oblikovanje. S to bo nagrajeno najboljše delo iz štirih že obstoječih oblikovalskih kategorij (grafično oblikovanje, oblikovanje publikacij, oblikovanje embalaže in izdelčno oblikovanje) kot tudi nove kategorije identiteta blagovne znamke.

Epicin uredniški direktor Mark Tungate pravi, da so oblikovalske kategorije na Epici vedno bolj priljubljene in da so »ugotovili, da je nepravično, da nobeno od teh del ni imelo priložnosti osvojiti velike nagrade. Zdaj, po tridesetih letih, končno odpravljamo to krivico.«

Tristan Macherel, izvršni kreativni direktor oblikovalske agencije Landor Paris, pozdravlja to novost, saj mora po njegovih besedah oblikovanje pokazati svojo zmožnost reševati strateške in kreativne probleme, s katerimi se soočajo blagovne znamke. »Velika nagrada za oblikovanje bo našo pozornost usmerila k projektom, ki izzivajo in premikajo meje oblikovalskih praks v času, ko je linija med oglaševanjem in oblikovanjem vse tanjša,« je še izjavil.

Epica je lani na svoji spletni strani predstavila mesečno rubriko o oblikovanju Design Plus kot del vsebin, ki jih lahko uporabljajo marketinške publikacije, katerih uredniki in novinarji so del Epicine žirije (med njimi je tudi Marketing magazin). »Smo oboževalci oblikovanja, tako da je ta rubrika postavila temelje za novo veliko nagrado,« dodaja Tungate.