• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Agencija Luna TBWA zasnovala novo podobo Zlatega bobna

Mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se v 23. različici seli v Ljubljano, se predstavlja tudi z novo celostno grafično podobo. Zanjo je poskrbela ekipa agencije Luna TBWA, pri čemer so jo navdihnile ljubljanske ulice.

Luna TBWA je idejo za novo podobo Zlatega bobna črpala iz slogana letošnjega festivala »Navdih za navdih« in Ljubljane, mesta, ki bo oktobra sprejelo oglaševalske kreativce z vsega sveta. Izposodili so si namreč krila ljubljanskega zmaja, ki so postala simbol za navdih, kreativnost in uspeh, ter dokazali, da lahko tudi čisto navadna tuna (ali pa katera koli druga žival) poleti na krilih navdiha.

Organizatorji Zlatega bobna, ki bo med 18. in 21. oktobrom, so predstavili tudi prve govorce, ki prihajajo v Ljubljano. Med njimi so Ravid Kuperberg,  partner v izraelskem podjetju Mindscapes, Uli Reese, predsednik nemške avdio agencije iV2 in eden največjih strokovnjakov za upravljanje glasbe pri komuniciranju blagovnih znamk na svetu, Paul Kemp-Robertson, glavni urednik britanske revije Contagious, in Folker Wrage, izvršni kreativni direktor agencije Havas Worldwide iz Švice.