• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Objavljen natečaj za celostno grafično podobo Kranja kot turistične destinacije

Zavod za turizem in kulturo Kranj je razpisal natečaj za oblikovanje celostne grafične podobe za destinacijsko znamko Kranj. Njegov namen je dobiti idejno rešitev za sodobno, kakovostno, razlikovalno in uporabno celostno grafično podobo.

Kot so zapisali pri Zavodu za turizem in kulturo Kranj, želijo mesto kot turistično destinacijo približati Kranjčanom, domačim in mednarodnim turistom in vsem drugim, ki vstopajo v poslovne in družbene odnose s Kranjem. Kranj želijo predstaviti kot »brezčasen, očarljiv, v objemu narave in slovenskih Alp, po naravi prešeren, vsem blizu in blizu vsega, varen, obvladljiv, šarmanten, kulturno bogat in v sožitju z naravo«.

Ocenjevalna komisija bo podelila prvo nagrado za izbrano idejno rešitev znaka/logotipa v višini 2000 evrov bruto, drugo nagrado v vrednosti 600 evrov bruto in tretjo nagrado v vrednosti 400 evrov bruto.

Rok za oddajo natečajnih predlogov je torek, 19. julij 2016, več informacij o pogojih in vsebini natečaja pa najdete tu.