• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Stolžek Woodieful dosegel svoj cilj na Kickstarterju

Ekipa slovenske blagovne znamke Woodieful pod vodstvom oblikovalke Klavdije Jarc je uspešno končala kampanjo na Kickstarterju, s katero je želela zbrati sredstva za zagon proizvodnje prilagodljivega pohištvenega izdelka Stolžek.

Foto: Woodieful

Kot smo že poročali, je oblikovalka in ustanoviteljica znamke Woodieful Klavdija Jarc ustvarila oblikovalski kos pohištva, leseni »stolžek«, ki se mu lahko namembnost poljubno spreminja, saj služi kot stol, miza, nočna omarica ali polica. Da bi ekipa lahko začela s proizvodnjo tega inovativnega izdelka, so se zatekli k podpornikom na platformi za množično financiranje Kickstarter in si za cilj zastavili v mesecu dni pridobiti 17.000 dolarjev. Cilj so še nekoliko presegli, saj je 86 podpornikov izdelku namenilo 18.666 dolarjev.

Kot pravi ekipa Woodiefula, podporniki prihajajo iz različnih držav po svetu in nobena ne izstopa prav posebej. »Zelo zanimivo je to, da iz ZDA ni bilo veliko kupcev, kar je navadno klasika pri kampanjah na Kickstarterju, saj gre za ameriško platformo za množično financiranje. To le potrjuje dejstvo, da ta način financiranja projektov sega daleč izza meja Združenih držav Amerike in da je najbolj priljubljena platforma za množično financiranje na globalni ravni,« je sporočila Klavdija Jarc.

Ekipa zdaj načrtuje zagon proizvodnje in aktivnosti za nadaljevanje promocije, ki bo prispevala h gradnji prepoznavnosti izdelka. Prvi podporniki bodo stolžek prejeli že v avgustu, drugi pa predvidoma v oktobru.