• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Leseni »stolžek« začel z zbiranjem sredstev na Kickstarterju

Ekipa nove slovenske blagovne znamke Woodieful je v tem tednu na platformi Kickstarter začela z zbiranjem sredstev za proizvodnjo in promocijo prilagodljivega pohištvenega izdelka Stolžek (v tujini ga predstavljajo pod imenom The Woodieful Chair).

Foto: Nejc Puš

Oblikovalka in ustanoviteljica znamke Woodieful Klavdija Jarc je želela ustvariti oblikovalski kos pohištva, ki bi uporabnika vedno znova navdihoval s svojo obliko in uporabnostjo. Tako je zasnovala stolžek, izdelek iz bukovine, ki mu lahko poljubno spreminjamo namembnost, saj služi kot stol, miza, nočna omarica ali polica. »Robustnost osnovne kubusne oblike zmehčajo zaobljeni predeli, reže za vaše najljubše knjige, revije, gramofonske plošče ali kar koli drugega, pa povečajo funkcionalnost in poživijo celoten izdelek,« Jarčeva opisuje inovativni izdelek. Poleg nje sta v ekipi Woodiefula še dve oblikovalski navdušenki, Urška Valenčak in Eva Psarn, pri pripravi kampanje na Kickstarterju pa so sodelovali še fotograf Nejc Puš, grafična oblikovalka Sara Marcarin, snemalni studio Vizenia (Drago Graf in Stojan Jaklič) in proizvajalec stolčkov Grega Trček.

Kot pravijo pri Woodiefulu, je po uspešnem testiranju prve, manjše serije na tržišču, njihov cilj doseči potencialne kupce na globalni ravni. V ta namen so izbrali najbolj prepoznavno platformo za množično financiranje Kickstarter, ki ima po njihovih besedah zelo usmerjen pristop in omogoča dostop do ljubiteljev oblikovanja: »Vsakemu podporniku je tako omogočeno, da postane del Woodiefulove zgodbe in neposredno prispeva k rasti in prepoznavnosti znamke.«

Njihov cilj je zbrati 17.000 dolarjev, podprete pa jih lahko tu.

Foto: Nejc Puš