• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Coca-Cola z novo, enotno podobo embalaže

Pred nekaj meseci smo že poročali o enotni marketinški strategiji Coca-Cole s pozicioniranjem vseh svojih izdelkov v enotni globalni kampanji »To je ta občutek« (»Taste the feeling«). V povezavi z novo strategijo so pri Coca-Coli zdaj predstavili tudi novo embalažo.

Nova embalaža vsebuje tako imenovani »rdeči disk«, ki bo vodilni grafični element na vseh Coca-Colinih izdelkih v enotni globalni kampanji »To je ta občutek«.  Kot pravi direktor marketinga v družbi Coca-Cola Marcos de Quinto, je Coca-Colin rdeči disk postal zaščitni znak njihove blagovne znamke in sopomenka za odličen okus, poživitev in osvežitev. Vpeljava rdečega diska na embalažo pomeni naslednji korak k celostni strategiji blagovne znamke pod enotno vizualno identiteto. Tako bodo potrošniki še lažje izbirali med različnimi vrstami kokakol.

»Prvič v Coca-Colini 130-letni zgodovini je prišlo do združitve blagovnih znamk pod enotno grafično podobo,« je povedal podpredsednik za globalno oblikovanje pri Coca-Coli James Sommerville. Coca-Colina globalna oblikovalska ekipa s Sommervillom na čelu je tokrat sodelovala s šestimi različnimi oblikovalskimi agencijami: BVD iz Stocholma, Tatil iz Ria de Janeira, Moniker iz San Francisca, Hey Studio iz Barcelone in United Design iz San Francisca. Rdeči disk je bil sicer predstavljen prvič leta 1930 na ročno narisanih Coca-Colinih oglasih. Pozneje, leta 1947, je kreativni direktor agencije D'Arcy Advertising Archie Lee oblikoval sodobno različico rdečega diska, ki je bila tudi navdih za kampanjo »To je ta občutek«.

Vir: AdAge