• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Gorenje Design Studio zdaj del družbe Gorenje

Gorenje Design Studio, ki je kot samostojno podjetje deloval od leta 2008 in v tem času postal največji oblikovalski studio v Sloveniji, je z začetkom leta prenehal poslovati kot pravna oseba. Celotna ekipa studia s 24 zaposlenimi je prešla pod okrilje Gorenjevega preoblikovanega oddelka korporativnega marketinga.

Na 7. Bienalu vidnih sporočil Slovenije je Gorenje Design Studio prejelo priznanje tudi za sejemsko postavitev na sejmu IFA 2015 v Berlinu.

Po besedah Uršule Menih Dokl, direktorice korporacijske identitete in komuniciranja v Gorenju, so v Gorenju že zelo zgodajzaznali pomen oblikovanja in ga vključili v poslovni proces. Tako so že leta 1963 zaposlili prvega oblikovalca, leta 1971 pa osnovali Design center Gorenje. »Ves čas je usmerjenost v vrhunski dizajn pomemben razlikovalni element blagovne znamke Gorenje, ki aparate že na pogled loči od konkurence. Oblikovanje kot ključno kompetenco smo izpostavili tudi tako, da smo leta 2008 Design center Gorenje preoblikovali v samostojno podjetje Gorenje Design Studio,« pripoveduje Menih Doklova. V oblikovalskem studiu je imelo Gorenje 52-odstotni lastniški delež, po 16-odstotnega pa podjetja Pristop, Riko in Trimo.

Gorenje še povečuje vlaganje v marketing in razvoj

Kot nadaljuje Menih Doklova, tudi v lanisprejetem strateškem načrtu Skupine Gorenje do leta 2020 Gorenje ostaja oblikovno misleče podjetje in za uresničitev ambicioznih ciljev in načrtov še povečuje vlaganja v marketing in razvoj. Poleg tega so na novo zasnovali oddelek korporativnega marketinga, ki vključuje tudi strateško vlogo oblikovanja.

»V okvir korporativnega marketinga smo ponovno integrirali tudi Gorenje Design Studio s celotno ekipo 24 zaposlenih, večinoma mladih ambicioznih oblikovalcev, produktnih oblikovalcev, arhitektov in grafičnih oblikovalcev. Delovni proces oblikovanja je vpet v ustvarjanje novega izdelka, vse od prve ideje do končnega uvajanja izdelka na trg. Pravna oseba pa je tako prenehala s poslovanjem,« je pojasnila Menih Doklova.

V zadnjih šestih letih deset rdečih pik za produktno oblikovanje

Gorenje Design Studio je v osmih letih delovanja izvedel številne kompleksne projekte produktnega oblikovanja vseh aparatov za dom za Gorenje kot tudi veliko projektov za zunanje naročnike v Sloveniji in tujini. Tudi nagrade niso izostale: v zadnjih šestih letih so prejeli deset mednarodnih nagrad Red dot za produktno oblikovanje, od tega sedem za Gorenjeve izdelke in tri za zunanje naročnike, in sicer za Trimo, Iskratel in Antron. Skupaj so po navedbah Uršule Menih Dokl v Skupini Gorenje dobili že več kot trideset oblikovalskih rdečih pik.

Več priznanj za oblikovalsko odličnost je Gorenje Design Studio dobil tudi na Bienalu vidnih sporočil Slovenije, nazadnje leta 2015 za grafiko ženskih smuči Fischer Alpine kolekcije 2016/17 in sejemsko postavitev na lanskem sejmu zabavne elektronike in gospodinjskih aparatov IFA v Berlinu, kjer so premierno predstavili dizajnersko kolekcijo kuhinjskih aparatov Gorenje by Starck, ki jo je oblikoval svetovno znani oblikovalec Philippe Starck, »lifestyle« linijo aparatov Infinity in druge najnovejše gospodinjske aparate iz svoje ponudbe. 

Na 7. Bienalu vidnih sporočil Slovenije je Gorenje Design Studio prejelo priznanje tudi za sejemsko postavitev na sejmu IFA 2015 v Berlinu.
Za oblikovanje Gorenjeve vgradne pečico z interaktivnim barvnim zaslonom na dotik je Gorenje Design Studio leta 2014 dobil nagrado Red Dot.