• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Celostna podoba kave Coronini na portalu Packaging of the World

Na znanem oblikovalskem portalu Packaging of the World, kjer svoje mesto najde najkreativnejša embalaža izdelkov z vsega sveta, je objavljena tudi celostna grafična podoba nove slovenske blagovne znamke kave Coronini pražarne T&R Kava iz Tolmina.

Foto: T&R Kava

Kot so za portal Packaging of the World povedali v podjetju T&R Kava, je kultura pitja kave in mikro pražarn v Sloveniji v vzponu, zato so se odločili za ustanovitev novega podjetja, ki bo pražilo le vrhunske kave in kavne mešanice. Blagovna znamka je svoje ime dobila po goriški grofovski družini Coronini.

Embalažo za novo blagovno znamko kave je zasnoval oblikovalec Miloš Milovanovič. Na matiranih kavnih vrečkah in pločevinkah kave so natisnjene etikete s kančkom zlate in srebrne folije, kar nakazuje na prestižne in prefinjene lastnosti kave in njen višji cenovni razred. Na to kaže tudi uporaba monograma v srebrni in zlati barvi. Iz monograma je ustvarjen tudi poseben vzorec, ki se ga lahko uporabi v različne namene – za embalažo, ovojni papir in poslovne vizitke.

Foto: T&R Kava