• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nova blagovna znamka piva studia VBG na priznanem oblikovalskem portalu

Na spletnem portalu Packaging of the World, ki objavlja najbolj domiselno oblikovano embalažo z vsega sveta, so v tem tednu objavili tudi zanimivo poslovno darilo slovenskega oblikovalskega studia VBG. Pred koncem minulega leta so namreč ustvarili novo blagovno znamko piva Bad day is a good beer day in poslovnim partnerjem podarili 150 izvirno oblikovanih steklenic piva iz pivovarne Knap.

Foto: VBG

Za celostno grafično podobo lastne znamke piva piva Bad day is a good beer day je poskrbel oblikovalec Gregor Žakelj, pri projektu pa je sodeloval tudi bloger Roni Kordiš, ki je izkušnjo o proizvodnji omejene serije piva v Sloveniji opisal na svojem blogu. Kot so zapisali na portalu Packaging of the World, projekt odlikuje preprostost imena blagovne znamke, kar omogoča njeno enostavno pozicioniranje na trgu.

Gregor Žakelj, soustanovitelj in umetniški direktor v studiu VBG, je v nedavnem glavnem intervjuju za Marketing magazin poudaril, kako pomembno je za oblikovalski studio, da ustvarja tudi svoje lastne izdelke. »Verjamem, da mora studio imeti svoj izdelek, da se nauči, kako določene stvari delujejo. Tega sam ne moreš vedeti in nihče ti ne more omogočiti vpogleda, dokler ga ne izkusiš sam na lastni koži,« je povedal Žakelj, ki si je veliko izkušenj z zasnovo lastne blagovne znamke pridobil z rolkami Dimension Two.

Foto: VBG