• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na Zlatem bobnu nagrajeno delo slovenskega kreativnega direktorja Anžeta Jereba

Čeprav se Slovenci ne moremo pohvaliti z vidnejšimi dosežki na letošnjem festivalu Zlati boben, pa smo vseeno lahko ponosni na eno, vsaj nekoliko »slovensko« akcijo. Pri oblikovanju podobe urbanega festivala Structure v ukrajinski prestolnici Kijev, ki je dobila srebrno nagrado v skupini oblikovanja blagovne znamke in celostne podobe, je namreč kot kreativni direktor sodeloval Anže Jereb, ki dela v ukrajinski agenciji BBDO.

Za celostno grafično podobo festivala Structure v Kijevu je ukrajinska agencija BBDO s slovenskim kreativnim direktorjem Anžetom Jerebom na čelu dobila srebrno nagrado v skupini oblikovanja blagovnih znamk in celostnih podob.

»Kijev je starodavno mesto, ki pa se izgublja v velikih težavah – infrastruktura se ne razvija tako hitro, kot se samo mesto. Prav tako ima mesto probleme s prilagajanjem novim načinom življenja. Zaradi korupcije in okrnelosti mišljenja z rezultatom, ki je tako arhitekturni kot transportni kaos, si mladi v njem ne znajo več predstavljati prihodnosti. Mesto se mora začeti razvijati.  Mladi aktivni urbanisti, združeni v pobudi Structure (Struktura), so si za cilj zadali, da bodo opozarjali na probleme mesta in možne rešitve problemov,« pripoveduje Anže Jereb, kreativni direktor v agenciji BBDO Ukrajina. V okviru pobude organizirajo tudi festival, na katerem se razpravlja o problemih mesta in predlogih za njihovo reševanje, ki je potreboval svojo lastno vizualno identiteto.

Kot pravi Jereb, so se v agenciji pred snovanjem celostne podobe seznanili s težavami mesta Kijev in nato poiskali statistične podatke, ki so jim bili zanimivi. Ko so te podatke naložili na zemljevid, so dobili zanimive vzorce, ki že vizualno, v sami podobi, govorijo natanko to, kar je cilj samega dogodka, pop-up festivala, in organizacije mladih aktivistov Strukture. 

»Kot kreativni direktor rešuješ najtežje, in sicer katero od idej vzeti za nadaljnje delo, katero pokazati naročniku in kako navesti naročnika, da se zaljubi v idejo. Kar pa je zelo lahko – če je tebi samemu ideja všeč!« je o snovanju podobe festivala še povedal Jereb.

Anže Jereb, kreativni direktor v agenciji BBDO Ukrajina.
Za celostno grafično podobo festivala Structure v Kijevu je ukrajinska agencija BBDO s slovenskim kreativnim direktorjem Anžetom Jerebom na čelu dobila srebrno nagrado v skupini oblikovanja blagovnih znamk in celostnih podob.