• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zmagovalec zadnjega Plaktivata je Boris Kralj iz AV studia

Peti Plaktivat, družbenoodgovorni projekt podjetja TAM-TAM, ki je tokrat potekal v sodelovanju z Mirovnim inštitutom, je v središče postavil migrante. Žirija je med 36 prispelimi deli za najboljšega razglasila plakat Borisa Kralja, art direktorja in oblikovalca v agenciji AV studio.

Zmagovalni plakat Borisa Kralja.

Tokratne plakate, ki so se posvetili problematiki migrantov, je ocenjevala žirija pod vodstvom oglaševalskega veterana Mitje Petroviča, v njej pa so bili še Blaž Ritmanič (Formitas), Blaž Vuk (Pristop), Drago Mlakar (Bruketa & Žinić), Gsus Ajax (Ajax studio), Maja Gspan (Cankarjev dom), Miha Grobler (Ekipa2), Neža Kogovšek Šalamon (Mirovni inštitut), Petra Krulc (Grey), Tomaž Drozg (TAM-TAM) in Vital Verlič (Futura DDB).

Zmagovalni plakat Borisa Kralja je po njihovem mnenju izstopal zaradi minimalističnega pristopa. »Avtor je podal jasno in razumljivo sporočilo brez odvečnih besed in moralne filozofije. Plakat kliče k akciji, obenem pa širi sporočilo miru. Kot je rekel Antoine de Saint-Exupery: Popolnost ni dosežena takrat, ko ni več kaj dodati, temveč takrat, ko ni več česa odvzeti,« so utemeljili žiranti.

Pri ocenjevanju del so sledili predvsem kriterijem pozitivnosti sporočila, komunikacijske jasnosti, inovativnosti, izvirnosti, upoštevanja specifičnosti plakatnih mest ter tehnične ustreznosti poslanega dela.