• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mednarodna oblikovalska nagrada seriji plakatov za Festival migrantskega filma

Serija plakatov »Projekcija realnosti«, ki sta jo za Festival migrantskega filma ustvarila Martina Kokovnik Hakl, art direktorica v agenciji Pristop, in Drago Mlakar, zdaj kreativni direktor v agenciji Bruketa & Žinić, je prejela srebrno nagrado na tekmovanju Creativity Awards.

Martina Kokovnik Hakl in Drago Mlakar sta avtorja celostne grafične podobe letošnjega Festivala migrantskega filma, s katerim Slovenska filantropija že od leta 2010 obeležuje svetovni dan beguncev (20. junija). Srebrno nagrado Creativity Awards sta dobila za plakata »Ladja« in »Stena«, ki ponazarjata aktualno problematiko migrantov in beguncev.

Mednarodne nagrade za kreativnost v oblikovanju (Creativity International Design Awards) izhajajo iz ZDA in se podeljujejo že od leta 1970. Njihov namen je nagrajevati odlično grafično oblikovanje tako uveljavljenih kot šele vzpenjajočih se grafičnih oblikovalcev. Podeljujejo se v dveh tekmovalnih skupinah – v skupini medijev in interaktivnih del ter za tiskana dela in embalažo. Nagrade v prvi skupini so podelili maja letos, zmagovalce na področju tiskanih oglasov in embalaže pa so razglasili v tem tednu. Zanje so se potegovala dela iz 42 držav, štirih kanadskih provinc in 31 ameriških držav. Nagrado si je zaslužilo kar 64 odstotkov vseh prijavljenih del. Od tega so najvišjo, platinasto nagrado prejeli 3 odstotki prijavljenih del, zlato 12 odstotkov, srebrno 40 odstotkov in bronasto 44 odstotkov. Največ nagrad je prejela britanska agencija Fish, in sicer kar 40.