• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Futuri DDB rdeča pika za podobo blagovne znamke sladoledov Aroma

Agencija Futura DDB je na mednarodnem oblikovalskem tekmovanju Red Dot Communication Design prejela nagrado za oblikovanje celostne grafične podobe blagovne znamke Aroma – Gelato Experience. Njen avtor je Žare Kerin, kreativni direktor v Futuri DDB.

Aroma je že osmi projekt, za katerega je Futura DDB prejela prestižno rdečo piko, tokrat v kategoriji poimenovanja in identitete blagovne znamke (angl. naming and brand identity).Doslej je rdeče pike prejela še v kategoriji logotipov, identitete blagovne znamke, oblikovanja knjig in embalaže.

Na tekmovanje Red Dot Communication Design 2015 je bilo letos prijavljenih 7.451 del iz 53 držav. Najboljša dela v sedemnajstih kategorijah je izbirala žirija, v kateri je bilo 27 mednarodnih oblikovalcev, profesorjev oblikovanja in specializiranih novinarjev iz 13 držav sveta. Podelitev nagrad, na kateri bodo razglasili tudi prejemnika velike nagrade (Red Dot Grand Prix) in nagrade za študente (Red Dot Junior prize), bo 6. novembra v Berlinu.