• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Plakati za knjigo Cvetličarna v Hiši cvetja v reviji Lürzer's Archive

Potem ko je bila serija plakatov in ilustracij, ki jih je ljubljanska kreativna agencija Studio 360 ustvarila za angleško različico knjige Lazarja Džamića Cvetličarna v Hiši cvetja, objavljena na spletnem portalu Ads of the World, je zdaj predstavljena še v najnovejši številki revije Lürzer's Archive.

Cvetličarna v Hiši cvetja (Flower-shop in the House of Flowers)je bila v letu 2014 ena od knjig, o katerih se je v Srbiji največ govorilo. Napisal jo je novinar in marketinški strateg Lazar Džamić, v njej pa raziskuje nadrealistično, nemirno in sentimentalno duševno pokrajino Balkana – njegovo kulturo nenehnega improviziranja, ciničnega humorja in neokrnjene ustvarjalnosti. Omejena izdaja v angleščini je izšla kot »vodnik« po lokalni miselnosti, zaradi česar je, kot pravijo njeni založniki, nujen pripomoček za diplomate, tuje investitorje in poslovneže, ki delujejo v Srbiji.

V kreativni agenciji Studio 360 so na čelu s kreativnim in art direktorjem Vladanom Srdićem poskrbeli za oblikovanje knjige, ilustracije v njej in promocijsko gradivo. V skladu z naslovom knjige so ustvarili privlačen herbarij, poln vseh vrst nadrealističnega cvetja. Ilustracije in plakati za Cvetličarno v Hiši cvetja so objavljeni v najnovejši številki revije Lürzer's Archivein so tako postavljeni ob bok svetovno znanim blagovnim znamkam, kot so Mercedes, BMW, Guinness, Samsonite in druge.