• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi znak »Izbrana kakovost« ustvarili v agenciji Votan komunikacije

Ministrstvo za kmetijstvo je zaključilo javni natečaj za zbiranje predlogov uradnega znaka za novo shemo kakovosti »Izbrana kakovost«. Strokovna žirija je izmed dvaintridesetih prijav izbrala znak, ki ga je pripravila agencija Votan komunikacije.

Novi znak »Izbrana kakovost« je oblikovan tako, da predstavlja »smeškota«, ki asociira na zadovoljstvo ob nakupu, zapis Slovenija pa je postavljen tako, da odigra vlogo nasmeha, pravi njegov avtor Aleš Strajnar.

Kot smo že poročali, je ministrstvo za kmetijstvo aprila letos razpisalo javni natečaj za zbiranje predlogov uradnega znaka za označbo kakovosti »Izbrana kakovost«, katerega namen je promocija slovenskih kmetijskih in živilskih proizvodov. Z novim znakom kakovosti želijo potrošnikom olajšati prepoznavanje kakovostnih slovenskih proizvodov, proizvajalcem pa omogočiti, da se vključijo v zaupanja vreden sistem, ki ima veljavo na trgu, so zapisali na ministrstvu.

Izbrani znak »Izbrana kakovost – Slovenija« je delo Aleša Strajnarja, umetniškega direktorja v agenciji Votan komunikacije. Kot je pojasnil, rjava in zelena barva znaka izražata usmerjenost v naravno, iz slovenske zemlje, izbrana tipografija pa vsebuje efekt naravnega odtisa, kar da znaku bolj organski videz. »Znak je oblikovan tako, da predstavlja »smeškota«, ki asociira na zadovoljstvo ob nakupu, zapis Slovenija pa je postavljen tako, da odigra vlogo nasmeha. Znak dobro funkcionira tudi pri minimalni velikosti,« pravi Strajnar.

Po besedah dr. Maje Makovec Brenčič z ljubljanske Ekonomske fakultete, ki je bila med člani žirije za izbor znaka, je bil zmagovalni »smeško« izbran zaradi čistosti, sporočilnosti in sprejemljivosti na izvedbeni ravni. Kot pravi, je bilo kar 80 odstotkov predlogov, ki so prispeli na natečaj, namreč vsebinsko preveč kompleksnih in težje izvedljivih.  »Ker je znak namenjen široki javnosti, je bilo pri izboru še posebej pomembno, da je forma znaka preprosta in da si jo potrošnik lahko hitro zapomni. Žirija se je tako odločila za sodoben znak, ki nakazuje na zadovoljstvo ob nakupu in izraža pozitiven naboj, hkrati pa je izvedbeno in promocijsko dobro uporabljiv zaradi svoje grafične enostavnosti in čistosti,« je povedala Makovec Brenčičeva.

Članica žirije Darja Teržan, vodja strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia, k temu dodaja, da je največji izziv proizvajalcev, da bodo znali jasno povedati, kaj izraža slovensko kakovost, saj »do danes nismo imeli neke celotne sheme, v kateri bi se lahko povezovali vsi.« Z znakom pa bodo proizvajalci dobili priložnost, da domačemu potrošniku sočasno ponudijo domače izdelke, kakovost in kredibilnost.

Znak »Izbrana kakovost« morajo potrditi še v Bruslju, kar naj bi se zgodilo v drugi polovici leta 2015, potem pa naj bi tako označeni izdelki že prišli na prodajne police.