• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Švedska razkrila novo identiteto svoje blagovne znamke

Švedska vlada je s pomočjo švedske agencije za znamčenje Soderhavet predstavila novo identiteto države. Agencija se je znašla pred težavno nalogo – nadomestiti številne organizacijske identitete švedskih ministrstev, agencij in institucij z enim, integriranim vizualnim sistemom identitete blagovne znamke, s katerim se bo Švedska nedvoumno predstavljala v svetu.

Foto: Soderhavet

Kreativci iz agencije Soderhavet s sedežem v Stockholmu so se očitno uspešno spopadli z izzivom, pri čemer so opredelili dva ključna nosilca nove identitete švedske države. To sta švedska zastava in besedilna znamka Sverige. Uporabili so za Švedsko tipični barvi, modro in rumeno, poleg tega pa so ustvarili posebno pisavo »Swedish Sans« (švedski sans).

»Hoteli smo priti do razlikovalne črkovne vrste, ki bi delovala tako sama kot sebi kot tudi v kombinaciji z drugimi vrstami pisav. Odločili smo za klasično pisavo brez serifov, sans serif, s švedsko dediščino. V sodelovanju s švedskim tipografom Stefanom Hattenbachom smo v dolgotrajnem procesu pisavo nato še zloščili,« so zapisali v agenciji Soderhavet.

Vir: DesignTaxi, Soderhavet

Foto: Soderhavet
Foto: Soderhavet
Foto: Soderhavet