• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oglaševanje v ogledalu na Mesecu oblikovanja

Na Odru 180 stopinj oblikovalskega dogodka Mesec oblikovanja se bodo v torek, 22. oktobra, posvetili oglaševanju in vprašanju, kako ideje ustvarjajo zgodbe.

Kot navajajo organizatorji Meseca oblikovanja, kar 69 odstotkov ljudi verjame, da ima oglaševanje moč, s katero lahko spremeni svet. Je to pritisk ali navdih za nove sile oglaševanja, da še naprej neutrudno iščejo resnico ter jo pretvorijo v dobro idejo in še boljšo zgodbo? Smo morda postali protagonisti črnega scenarija, v katerem naše zgodbe ne dosežejo naslovnika, njihova rdeča nit pa vodi le še od agencije do naročnika?

Na zgornja vprašanja bodo poskušali odgovoriti oglaševalski strokovnjaki Nikola Žinić, kreativni direktor in soustanovitelj hrvaške agencije Bruketa & Žinić OM, Marko Majer, generalni direktor in ustanovitelj agencije Mayer McCann, Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor v Pristopu, Drago Mlakar, tekstopisec v agenciji Publicis Groupe, Bor Kolarič, kreativni direktor v Sinhru, in Boštjan Napotnik, kreativni direktor v Futuri DDB. Razpravljali bodo tudi o tem, kako nastajajo zgodbe v oglaševanju in ali znajo blagovne znamke še vedno presenetiti z dobro zgodbo ali želijo zgolj presenetiti.

Dogodek, ki bo 22. oktobra med 16. in 20. uro v tiskarni Mladinske knjige na Dunajski cesti 123 v Ljubljani, bosta povezovala Marin Bulog in Domen Husu.