• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Z množičnim financiranjem do novega slovenskega izdelka

Blogerki Živa Javeršek in Veronika Škof, ki ustvarjata blog Lavivavera, sta v sodelovanju s slovenskim start-upom ZkotZ, ki je lastnik blagovne znamke Equa, oblikovali ekološko stekleničko za vodo s tradicionalnimi slovenskimi vzorci, a s sodobnim pridihom. Toda svoj projekt bosta realizirali le, če bosta zbrali dovolj prednaročil po principu »crowdfundinga«, množičnega financiranja.

Ekološke stekleničke Equa s tradicionalnimi slovenskimi vzorci, a s sodobnim pridihom.

Živa Javeršek in Veronika Škof, ki na svojem blogu Lavivera objavljata prispevke o oblikovanju, arhitekturi, fotografiji, modi, kuharskih navdihih in potovanjih, sta si zadali nov izziv, za katerega uresničitev sta posegli po vedno bolj uporabljeni obliki financiranja, »crowdfundingu«. V sodelovanju s slovenskim start-upom ZkotZ, ki pod blagovno znamko Equa izdeluje okolju prijazne stekleničke, sta oblikovali lastno kolekcijo stekleničk Equa s povsem novim dizajnom.  »Dizajn stekleničke temelji na skrbno izdelanem konceptu, ki izhaja iz ideje prebuditve tradicionalnih slovenskih etno vzorcev, ovitih v moderno preobleko,« o svojem navdihu pravita mladi blogerki. Toda zamisel bosta lahko uresničili le, če bosta zbrali najmanj 150 prednaročil, ki jih zbirata preko svojega bloga.

»V prvem dnevu, odkar smo začeli s projektom, smo zbrali devet naročil. Potencialnim vlagateljem smo ponudili ekskluzivno možnost, da prejmejo stekleničko v omejeni izdaji, saj jih bomo izdelali le toliko, kot bo prednaročil. Poleg tega bodo vlagatelji lahko dobili tudi natisnjene tradicionalne slovenske vzorce, ki jih bodo lahko uporabili za popestritev svojega delovnega kotička,« na vprašanje, kaj bosta ponudili potencialnim podpornikom, odgovarjata ustvarjalki. Kot še pravita, so njuna ciljna skupina vsi tisti, ki jim je mar za okolje in ne želijo onesnaževati planeta s plastenkami za vodo, cenijo mlade ustvarjalce in podpirajo slovenske izdelke.

Projekt je torej celostno zasnovan, do uresničitve pa ga loči le še zadostno število zbranih prednaročil. Kot pravi Anže Miklavec, direktor podjetja ZkotZ, je množično financiranje koncept, s katerim lahko podjetniki preverijo odziv trga, poleg tega pa lahko na tak način oblikovalcem pomagajo, da svoje ideje in izdelke pripeljejo do realizacije.  »Poleg tega prednaročila omogočajo dodano vrednost tudi strankam, saj te tako prve pridejo do ekskluzivnega izdelka. Na tak način smo tudi mi poskusili Lavivaveri omogočiti, da prideta do svoje lastne dizajnirane stekleničke za vodo in skupaj z njima upamo, da se bo trg na ponudbo odzval pozitivno,« je še povedal Miklavec.

Če želite tudi vi podpreti projekt, lahko to storite v za to posebej pripravljenem obrazcu na blogu Lavivavera.

 

 

Ekološke stekleničke Equa s tradicionalnimi slovenskimi vzorci, a s sodobnim pridihom.
Ustvarjalki bloga Lavivavera Veronika Škof in Živa Javeršek. (Foto: osebni arhiv)