• Facebook
  • Twitter
  • RSS

McDonald's predstavil novo embalažo

Ameriška veriga restavracij s hitro prehrano McDonald's je prenovila svojo globalno embalažo – kozarce in papirnate vrečke za izdelke, ki jih stranke vzamejo s seboj. Novo embalažo, na kateri so natisnjene ilustracije s sestavinami posameznih izdelkov kot tudi razna dejstva o njih, je zasnovala britanska oblikovalska agencija Boxer.

Na novih McDonaldsovih vrečkah in kozarcih so natisnjene tudi QR-kode, preko katerih lahko stranke pridobijo informacije o hranilnih vrednostih posameznih McDonaldsovih jedi. »Novi dizajn popelje potrošnike na vizualno popotovanja, na katerih odkriva vse stvari, zaradi katerih uživajo v McDonaldsovih obrokih,« je ob tem povedal Paul Castledine, glavni kreativni direktor pri agenciji Boxer, ki je prenovila McDonaldsove vrečke in kozarce.

Nova embalaža bo v McDonaldsove restavracije po svetu postopoma prihajala do konca letošnjega leta.

Vir: The Drum