• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Z nagrado do boljšega sodelovanja gospodarstva z oblikovalci

Še tri tedne je do izteka prijav oblikovalskih dosežkov na 6. bienale vidnih sporočil Slovenije. Letos se za nagrade prvič lahko potegujejo tudi naročniki.

Namen Bienala vidnih sporočil Slovenije, ki ga organizira Fundacija Brumen, je vzpostaviti kriterije odličnosti na področju oblikovanja vidnih sporočil, spodbuditi rast in promocijo njihove kakovosti ter zvišati raven vizualne kulture.

Na bienalu lahko sodelujejo oblikovalci vidnih sporočil, fizične ali pravne osebe, ki delujejo v Sloveniji, ali slovenski državljani, ki delujejo zunaj države. Letošnja novost je, da se za nagrade lahko potegujejo tudi oblikovalci, ki so tuji državljani in delujejo v tujini, vendar samo v primeru, da je naročnik slovensko podjetje in da je bilo prijavljeno delo objavljeno (tudi) v Sloveniji.

Na bienale se lahko uvrstijo le dela, realizirana med 1. septembrom 2011 in 11. septembrom 2013, prijavitelji pa jih lahko prijavijo v devetnajst tekmovalnih kategorij. Za nagrade se lahko letos prvič potegujejo tudi naročniki. Priznanje naročniku, ki po mnenju mednarodne strokovne žirije najbolj celostno razume in uporablja oblikovanje za doseganje komunikacijskih in strateških ciljev podjetja, Fundacija Brumen podeljuje v sodelovanju z Gospodarsko zbornico Slovenije.

Prijave na bienale so možne do vključno 11. septembra 2013, podelitev nagrad z otvoritvijo razstave pa bo 22. oktobra 2013 v ljubljanski Narodni galeriji.